Obchodní podmínky
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.doprajsi.cz. Podmínky blíže specifikují práva a povinnosti prodávajícího, kterým je společnost : Monuto s.r.o., Pri Šajbách 9543/1A, 831 06, Bratislava, Slovenská republika, IČO: 53687299, DIČ: 2121480647 (dále jen „prodávající“ ), a kupujícího ( dále jen „ zákazník“ ).
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Pokud nejsou smluvní vztahy upraveny těmito obchodními podmínkami, řídí se Občanským zákoníkem (40/1960 Sb.) pro případ spotřebitele. Nebo v případě podnikatelů se neupravené vztahy řídí Obchodním zákoníkem (513/1991 Sb.).
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Kupní smlouva vzniká na základě požadavku zákazníka přes elektronický obchod www.doprajsi.cz. Smlouva se uzavírá mezi provozovatelem a zákazníkem. Pro uzavření smluvního vztahu je třeba, aby zákazník učinil objednávku na stránce provozovatele a poskytl mu kontaktní a osobní údaje. Prodávající se zavazuje nepoužít a také nezveřejnit tyto údaje třetím osobám.
Po odeslání objednávky (stisknutím tlačítka „Objednávka s povinností platby”) bude zákazníkovi odeslána automatizovaná zpráva potvrzující bezproblémové uzavření obchodní smlouvy. Potvrzená objednávka (nebo její část) je považována za závaznou pro obě strany.
Kupující se zavazuje převzít si objednané zboží a zaplatit za něj sjednanou cenu, s čímž je výslovně obeznámen před odesláním objednávky. Součástí dodávky je faktura, která slouží zároveň jako dodací list, návod a jiné potřebné dokumenty. Pokud se v dodávce nenacházejí potřebné dokumenty, zákazník je povinen neprodleně kontaktovat provozovatele. Provozovatel je povinen v co nejkratší době zákazníkovi požadované dokumenty dodat.
Ve smyslu zákona se objednatel zavazuje, že převezme zboží a zaplatí požadovanou částku. V případě, že tak neučiní, je povinen zaplatit všechny výdaje s poštovným a balným. Veškerá argumentace či odůvodňování nepřevzetí (např. neobdržení oznámení apod.) jsou považovány za účelové. V případě nezaplacení objednávky, vzniklých nákladů či storno poplatku v uvedeném termínu, budeme pohledávku vymáhat. Proces je vstřícně nastaven tak, že zákazník má možnost vždy uhradit pouze zaviněnou škodu či náklady. Pokud však nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodávajícím jakkoli smírně dohodnout, nezbývá prodávajícímu nic jiného, než uplatnit pokutu podle těchto obchodních podmínek a pohledávku eventuálně postoupit k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu zákazník a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které takovými průtahy ve vymáhání vznikají.
Jakákoliv změna objednávky po uzavření kupní smlouvy je návrhem na změnu kupní smlouvy a je možná pouze po vzájemné dohodě kupujícího a prodávajícího. Objednávka zaniká, pokud prodávající nezašle kupujícímu potvrzovací e-mail do 3 dnů od vyplnění a odeslání formuláře. Objednávku může kupující stornovat pouze pokud informuje prodávajícího dříve, než dojde k předání objednávky k odeslání kupujícímu. Kupující informuje prodávajícího o stornu objednávky emailem nebo prostřednictvím telefonátu, email a rovněž telefonní číslo naleznete na podstránce Kontakt. Prodávající je oprávněn objednávku odmítnout, a to i mlčky, případně bez udání důvodu.
Stornování objednávky ze strany prodávajícího
Prodávající – společnost Monuto s.r.o., Pri Šajbách 9543/1A, 831 06, Bratislava, Slovenská republika, IČO:53687299, DIČ:2121480647 – si vyhrazuje právo stornovat objednávku pokud:
- zboží není skladem,
- zboží se přestalo vyrábět,
- zboží má nepřiměřeně nižší cenu z důvodu chyby systému,
- nastala jiná skutečnost, která brání dodání požadovaného produktu.
Dodací podmínky
Dodání zboží je realizováno v co nejkratším čase dle dostupnosti zboží a provozních možností prodávajícího. Každé zboží má uvedenou dostupnost zboží, avšak provozovatel si vyhrazuje změnu dostupnosti zboží. Nebude-li u zboží uvedeno jinak, nebo pokud se smluvní strany nedohodnou jinak, maximální lhůta pro vyřízení objednávky bude do 30 dnů od jejího doručení. Zboží, které máme skladem a je objednáno do 12:00, odesíláme ještě v den objednání.
Zákazník je povinen zkontrolovat vizuální stav balení hned při jeho doručení v případě pochybností či jasných a viditelných poškození je povinen sepsat s kurýrem na místě škodní zápis. Stav zboží který se nachází v balení je zákazník povinen zkontrolovat nejpozději do 1 hodiny od doručení, pokud najde jakékoli známky poškození je třeba kontaktovat kurýra který zásilku doručoval a sepsat s ním škodní zápis. Nedodržení tohoto postupu a nevyžádání škodového zápisu povede k zamítnutí reklamace týkající se poškození zboží!
Orgánem dozoru je:
Česká obchodní inspekce
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
Informace o možnosti a podmínkách řešení sporu pomocí systému alternativního řešení sporů:
1.Nakupující – spotřebitel – má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na e-mail uvedený v kontaktech), není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. V případě jestliže prodávající na žádost spotřebitele odpověděl zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne doručení jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle zákona č. 391/2015 s.z.. O alternativním řešení sporů prostřednictvím subjektu alternativního řešení sporů, kterým je Česká obchodní inspekce nebo jiná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství České republiky nebo prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je dostupná na http://ec.europa.eu/consumers/odr/
3. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Alternativní řešení sporů se netýká sporů, kde hodnota sporu nepřevyšuje částku 500 CZK. Subjekt alternativního řešení sporů může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení alternativního řešení sporu maximálně do výše 120 CZK.
Závěrečná ustanovení
Všechny vztahy vznikající mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právními předpisy ČR. Ve věcech neupravovaných těmito Obchodními podmínkami se uplatní příslušná ustanovení občanského zákoníku a zák. čj. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího ao změně a doplnění některých zákonů.
Prodávající si vyhrazuje právo tyto smluvní podmínky měnit v případě potřeby a podle legislativních změn.< /p>
Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že si tyto všeobecné obchodní podmínky, případně obchodní podmínky prodávajícího a reklamační řád prodávajícího přečetl, seznámil se s jejich obsahem, porozuměl mu a v celém rozsahu s nimi souhlasí.
Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět
Telefon: +420 602 571 729
Jsme vám k dispozici každý pracovní den od 10:00 do 15:00.
Email: info@doprajsi.cz
Odpovídáme obvykle do 24 hodin během pracovních dnů.
Adresa:
Monuto s.r.o.
Pri Šajbách 9543/1A,
Bratislava, 831 06,
Slovenská republika