Nejčastější otázky

Existuje několik otázek které dostáváme, tak jsme pro Vás vážení zákaznici, připravili seznam těch nejčastějších i s odpověďmi.

  1. Je hoverboard pro mě vhodný?

Při výběru hoverboard je důležité vědět hmotnost jezdce, pro kterého zařízení kupujeme, jelikož každý hoverboard disponuje takzvanou minimální nosností, kterou když nedodržíme nebude správně fungovat. Pro 4,5 palcové je to méně než 15kg, pro 6,5″ je tato hmotnost 20 kilogramů. Větší hoverboard samozřejmě potřebují větší zátěž, aby správně fungovaly a tak 8″ a 8,5″ potřebují minimálně 23 kilogramů. Samozřejmě, největší hoverboard si budou logicky vyžadovat nejvyšší hmotnost a tak pro 10 “a 10,5” je stanovena na minimum 25 kg.

  1. Kde mohu hoverboard využívat?

Kde a za jakých podmínek je možné využívat hoverboard záleží pouze na tom, jaký si vyberete. Pokud se jedná o nejmenší 4,5 nebo 6,5 palcové kolečka, průjezd je velmi omezený jejich světlou výškou podvozku, protože při větší nerovnosti se podvozek zadrhne a v tom případě musíme hoverboard přes překážku přenést. Další kapitolou jsou kola o velikosti 8″, které jsou takovou střední cestou, co se týče výběru, protože průjezd menšími nerovnostmi zvládnou bez větších problémů, ale neobsahují nafukovací kolečka. Poslední a největší kategorií jsou 10 a 10,5 palcové hoverboard s nafukovacími kolečky, díky kterým je jízda dokonale vytmelení a pohodlná.

3. Máte kamennou prodejnu?

Ne, fungujeme pouze jako internetový obchod a kamennou prodejnu zatím nemáme. 

4. Pokud si dnes objednám hoverboard kdy obdržím?

Pokud zrealizujete objednávku nejpozději do 12:00 bude toto zboží expedováno ještě v den objednání za předpokladu, že je zboží skladem. V opačném případě Vás bude telefonicky kontaktovat naše klientské centrum a sdělíme Vám datum doručení zásilky. 

5. Jakým způsobem mi bude zboží doručeno?

Všechny zásilky odesíláme prostřednictvím přepravní společnosti DHL. Způsob platby je výchozí na dobírku, to znamená, že budete platit na místě kurýrovi při převzetí zboží. Doba doručení je jeden pracovní den v rámci České republiky a Maďarska, v případě Polska a České republiky je doba doručení dva pracovní dny. 

6. Co když nebudu na adrese v den doručení?

Není problém aby balík přebral jakýkoliv Váš známý, protože balíky nejsou určeny do rukou konkrétní osobě. V případě, že Vám nemá kdo zásilku převzít, je možné se s kurýrem dohodnout aby dal zásilku na opětovné doručení a ta Vám bude doručovaná v následující pracovní den. 

7. Co když nebudu mít u sebe hotovost v čase doručení?

Není problém, všichni kurýři mají u sebe terminál a tak je možné zrealizovat i platbu kartou. 

8. Co když se mi hoverboard pokazí?

Jelikož máme vlastní servis a nemusíme hoverboard odesílat zpět k výrobci, trvá oprava 1-2 týdny. V případě, že zařízení již není v záruční době ale jste ho nekupovali u nás, víme Vám stejně poskytnout plnohodnotný servis za nejlepší ceny na trhu. 

9. Jaký je rozdíl mezi 250 a 500 cyklovým  hoverboardem?

Toto označení poukazuje na rozdíl v implementované baterii, nakolik 1 cyklus je jedno nabití a vybití. To znamená, že 500 cyklová baterie má dvojnásobnou životnost. 

10. Kdo je výrobcem Vašich hoverboard?

Máme vlastního výrobce v Číně a tak dohlížíme na to, aby kvalita zařízení, které dodáváme našim zákazníkům a tedy i Vám, byla na co nejvyšší úrovni. 

11. Jsou hoverboard kvalitní?

Nakolik každé zařízení je vybaveno základní deskou od výrobce Tao-Tao, která zajišťuje tu nejvyšší kvalitu a baterii Samsung, která se postará o dlouhou životnost a dostačující dojezd na jedno nabití, jsou. Naše hoverboardy podléhají opravdu přísným nárokům na kvalitu, kterou nakonec poskytujeme Vám.

0