Pomoc pro zákazníky
Je pro nás důležité, abyste měli přístup ke všem informacím!
Informace k objednávkám a jejich vybavení
Objednávky a jejich vyřizování
Fakturu posíláme automaticky na e-mail, který jste uvedli při objednávce. Prosím, zkontrolujte si svou e-mailovou schránku, včetně spam složky. Pokud fakturu nemůžete najít, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a rádi vám fakturu zašleme.
Ano, každé zařízení, které odesíláme, obsahuje návod k obsluze nebo je návod odeslán emailem. Pokud byste návod v balení nenašli, kontaktujte nás telefonicky nebo e-mailem a rádi vám jej pošleme.
Pro zařízení s maximální rychlostí do 25 km/h není nutný řidičský průkaz. Pro zařízení s rychlostí nad 25 km/h řidičský průkaz potřebný je. Pro více informací si přečtěte článek
http://doprajsi.cz/registrace-elektromotocykla-kedy-potrebujete-vodicsky-preukaz/
Na nová zařízení poskytujeme standardní záruční dobu 2 roky, na použitá zařízení je to 1 rok.
Servis poskytujeme pouze v rámci záruční lhůty. Výjimku tvoří hoverboardy a některé typy elektrických koloběžek a kol, pro které nabízíme servis i po uplynutí záruční lhůty.
Informace k platbám a nákupu
Platby a nákup
Zaplatit můžete kartou přímo při objednávce na webu, nebo v hotovosti při doručení zásilky.
Nemáme výdejní místa, proto osobní vyzvednutí zásilky není možné. Vaše zařízení vám pošleme prostřednictvím přepravní společnosti přímo na adresu.
Aktuálně nemáme možnost nabídnout nákup na splátky, protože nespolupracujeme se žádnou společností, která by tuto službu poskytovala.
Momentálně fungujeme jen jako internetový obchod a nemáme kamenné prodejny ani showroom, kde by bylo možno zařízení osobně vyzkoušet.
Pokud potřebujete pomoc, dejte nám vědět
Telefon: +420 602 571 729
Jsme vám k dispozici každý pracovní den od 10:00 do 15:00.
Email: info@doprajsi.cz
Odpovídáme obvykle do 24 hodin během pracovních dnů.
Adresa:
Monuto s.r.o.
Pri Šajbách 9543/1A,
Bratislava, 831 06,
Slovenská republika